شرح وظایف سازمانی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشکده فنی انقلاب اسلامی
معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشکده فنی انقلاب اسلامی
این معاونت وظایف زیر را بر عهده دارد :
اجرای کلیه مصوبات، مقررات و آئین نامه های ابلاغی از سوی حوزه ستاد دانشگاه و رئیس دانشکده و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن.
اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با وظایف معاونت.
ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس دانشکده در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر.
پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمتهای مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشکده.
نظارت بر واحدهای تابعه به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها.
برنامه ریزی، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه معاونت مطابق با اولویتهای دانشکده.
همکاری با سایر معاونتها جهت حسن اجرای برنامه های دانشکده.
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات عمرانی، اداری، مالی، معاملاتی، استخدامی و تشکیلاتی ابلاغی از حوزه ستاد دانشگاه و رئیس دانشکده در کلیه واحدها.
تهیه و تنظیم بانک اطلاعات پرسنلی در مرکز به منظور برنامه ریزی برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز و تلاش برای ارتقاء سرمایه انسانی از طریق آموزشهای لازم.
تهیه برنامه جامع نیازسنجی آموزشی کارکنان دانشکده منطبق بر دستورالعملها، همسو و هماهنگ با سیاستهای ابلاغی حوزه ستاد دانشگاه و رئیس دانشکده.
نظارت و اتخاذ تدابیر لازم به منظور بهبود وضعیت رفاهی کارکنان.
انجام امور مربوط به حقوق و مزایا، دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی و مدرسین هماهنگ با حوزه ستاد دانشگاه.
نظارت بر تنظیم، نگهداری و رسیدگی به حسابهای دانشکده بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی از حوزه ستاد دانشگاه.
نظارت بر هزینه کرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی مرکز و ارائه گزارشات به رئیس دانشکده.
نظارت و کنترل بر ایجاد منابع درآمدی مرکز و ارائه گزارش لازم به مراجع ذی ربط.
تلاش در ایجاد منابع درآمدهای جدید برای دانشکده.
ارائه گزارش دوره ای از هزینه کرد اعتبارات ابلاغی به رئیس دانشکده.
اجرای مقررات و نظارت در خصوص نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی مرکز.
بررسی و اعلام نیاز فضاهای کالبدی مورد نیاز دانشکده به رئیس دانشکده.
نظارت بر عقد کلیه قراردادهای مرتبط با دانشکده با هماهنگی حوزه ستاد دانشگاه.
بررسی شرایط احراز مشاغل پرسنل از لحظ نوع فعالیت و پست محوله با هماهنگی و نظارت حوزه ستاد دانشگاه.
انطباق و اجرای کلیه آئین نامه ها و بخشنامه های استخدامی صادره از سوی ستاد دانشگاه با کلیه درخواستهای استخدامی در جهت یکپارچگی نظام استخدامی.
اجرای کلیه قوانین و مقررات، آئین نامه ها و دستورالعمل های انظباطی و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوط و مقررات موضوعی.
اتخاذ تمهیدات لازم جهت تأمین سوخت، آب، برق، حفظ و سائل، تجهیزات تأسیساتی، حرارتی، ارتباطی و ملزومات اداری.
نظارت مستمر بر حفظ و نگهداری کلیه اموال دانشکده شامل منقول و غیر منقول و نیز ارائه گزارشات ادواری و موردی جهت ارائه به حوزه ستاد دانشگاه و سایر مراجع.
انجام هماهنگی های لازم مداوم با معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جهت ارائه بودجه پیشنهادی، گزارش عملکرد، اطلاعات ادواری و موردی، مبادله بودجه تفضیلی سالیانه پیشنهادی و موافقتنامه تفضیلی سالیانه.
ساماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات مجموعه تحت سرپرستی.
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.