اطلاعیه کمیسیون موارد خاص سنوات ترم 6
اطلاعیه کمیسیون موارد خاص سنوات ترم 6
به اطلاع می رساند آن دسته از دانشجویان ورودی مهر 1400 (001) که متقاضی دریافت مجوز سنوات ترم 6 می باشند با توجه به موارد ذیل جهت بررسی وضعیت آموزشی و دریافت مجوز افزایش سنوات، پس از ثبت کامل نمرات در کارنامه تحصیلی، جهت دریافت مجوز ادامه تحصیل حداکثر تا تاریخ 1402/11/14 جهت تشکیل پرونده و ارسال آن به کمیسیون موارد خاص استانی به سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir مراجعه نمایند. دانشجو باید کلیه ی مراحل صدور رأی در سامانه سجاد (پورتال امور دانشجویان) را تنها از طریق کارتابل خود در موعد مقرر و طبق جدول زمانی تا حصول اطمینان از صدور رأی نهائی مجوز ادامه تحصیل پیگیری نماید.
کلیه دانشجویان موظف به بارگذاری معافیت تحصیلی خود در سامانه سجاد می باشند. در صورت نداشتن برگه معافیت تحصیلی با مراجعه سایت نظام وظیفه عمومی ( سخا ) یک نسخه از آن را دریافت کنند. درخواستی که بدون معافیت یا کارت پایان خدمت ارسال شده باشد، برگشت داده خواهد شد.
دانشجویان محترم جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات می توانند به فایل های آموزشی pdf در انتهای اطلاعیه مراجعه نمایند.
تذکر: ثبت نام در سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور، به معنی ثبت درخواست نیست. پس از اتمام کلیه مراحل ثبت نام و تکمیل درخواست کد پیگیری برای شما نمایش داده می شود.
بدیهی است عدم مراجعه به سامانه و یا عدم تکمیل درخواست به منزله انصراف از تحصیل بوده و عواقب ناشی از عدم مراجعه بر عهده دانشجو می باشد.
کمیسیون موارد خاص دانشکده